Re: [ITPOLITIK] OpenSource pilotprojeketer.

I sslug.itpolitik, skrev Peter Toft:

>  Enig - meget problematisk!!

>  Jeg tror bestyrelsen skal tage kontakt til dem - emnet er oplagt.

Tager i det selv op? ( Nu da jeg har kontakt til et bestyrelsesmedlem,
dig ) eller skal jeg sende en mail til bestyrelsen. Jeg sytes også det
ville være rigtigt godt hvis vi tog bolden op.

Hvad kan vi tilbyde..

* En epostliste ( delvis lukket hvis det skal være ) hvor de gerne må
  stille spørgsmål om OpenSource osv.

* Gitte ( eller en anden ) vil sikker hurtigt kunne sætte et site op til
  erfaringsindsamling.

Nå, men det vigtigste er at få fortalt dem at de skal huske at spørge
( ikke hvis ) men NÅR de løber ind i problemer.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug