Re: [ITPOLITIK] OpenSource pilotprojeketer.

On Fri, 22 Aug 2003 12:34:01 +0200
"Stig Flensted" <sslug@sslug> wrote:

> jeg ser for mig, at man i et anfald af tryghedsnarkomani køber MS
> i rå mængder med stor rabat mod at underskrive en aftale om at OS
> applikationer er bandlyst på disse maskiner.

Tryghedsnarkomani:

Ok nu forstår jeg hvor du vil hen med reference til beløbet, som var
nævnt uden at specificere andet end "til computerudstyr".

Det undrer også mig at man alt for ofte har sat lighedstegn mellem
PC og MS. Men det er nok et for fag-specifikt synspunkt som en
reaktion på lige den web-page. Der er mange, som ikke aner hvad
Microsoft er, (er det ikke en PC) og som endnu mindre ved hvad
Linux eller Unix ++ er.

>                  Når man poder mennesker
> fra de er 9-10 år, så bliver det siddende.
> Jeg fristes til at sige, at patenter nok er den mindste trussel.

Desværre, det er jeg enig i.