Re: [ITPOLITIK] Can we sue Microsoft for spam-worms?

> Ja men det er firmaets valg ikke samfundet's lovgivning.
> Hvis firmaet er villig til at tage konsekvensen af en inkompetent
> IT-afdeling har de lov til at have en!

> Daniel Udsen

Det blir vel vanskelig å komme etterpå og beklage seg over at styrtesystemet
ble spist opp av virus når dette er viden kjent som ett alvorlig og omfattende problem
på grunn av grovt feildesign :-)

Hva blir det neste?
Tørke katten i microugnen?
Stikke innom legen og be om ett par elektrochock som ett preventivt tiltak?

Lav IQ og lese og skrivevanskar kan selv ikke Microsoft lastes for :-)

Nå går jeg ut i Oslos høstkveld for å poste noen Linuxskiver og se om jeg klarer å finne
noen luftlommer med frisk luft ved ringvei 1 :-)

Mvh
Jim Oksvold