Re: [ITPOLITIK] Can we sue Microsoft for spam-worms?

Anders Bruun Olsen <sslug@sslug> writes:

> (Jeg er klar over at det i Australien ikke er muligt at fraskrive sig
> ansvaret på den måde, og jeg kunne heller ikke tænke mig at være et
> australsk FOSS programmør under de omstændigheder)

Tag og læs den danske produktansvarslov og se om du har lyst til at
udvikle open source-programmer i Danmark som erhverv. Der gælder
nemlig samme slags regler om at du ikke kan fraskrive dig ansvr ud
over en vis grænse.

--
 Peter Makholm     |      I laugh in the face of danger. Then I hide until
 sslug@sslug |                                          it goes away