Re: [ITPOLITIK] Unfair konkurrence ?

Peter Maersk Møller skrev

> Eller vil et sådan salg af MS-produkter til dumpingpris kunne
> stoppes af MS med henvisning til den tåbelige Infosoc-lov ?

Donald:>
Jeg havde ikke set Erik Lange's henvisning til
global/regional consumption regulative. De metoder, som
jeg eftertænksomt refererede, vil ikke alle kunne bruges
for at håndhæve et sådant regulativ, nogle kan, især den
med at blokere for forskellige serienumre af MSwin32,
hvis MS kan dokumentere, at de er handlet ulovligt.