Re: [ITPOLITIK]

On Tue, 26 Aug 2003 14:34:33 +0200, Peter Maersk-Moller
<sslug@sslug> wrote:

>Hej Anders

>Når/hvis det forholder sig Peter og STeen skriver, så skal jeg straks undskylde
>over for Anders. Jeg beklager at jeg var for hurtig til tasterne
>og andre har da også brugt min emailadresse til at afsende virus.

[SNIP]

Skal vi lige gøre forvirringen total ?
Jeg tror ikke det er en "Anders" der er tale om men derimod Andreas
Bach Aaen :-)

Og jeg tror ikke Andreas kører med Outlook Express (jeg kan tage fejl)
så mon ikke det bare er en orm der er på spil ?
Irreterende er det dog at de spreder sig til mailing lister ...

/Gitte