Virus - og ikke et ord om kildekode til DOS.

Tirsdag den 26. august 2003 09:46 skrev Peter Maersk-Moller:
> Hej Anders

Hmm. Andreas ikke Anders.

> sslug@sslug wrote:
>  > Please see the attached file for details.
>
> Nu har du fortalt os alle, at du inficeret af virus - pinligt.

Se den diskussion jeg startede på sslug.misc. Jeg hoppede i samme
fælde som dig. Den møjirriterende ved Sobig.F virusen er at
afsenderen er falsk. Det er altså en tredie person, som har virusen.
Denne person har formodentlig både din og min adresse liggende på
PC'en. Enten i adressekartoteket eller i web cachen.

Det mest irriterende er at denne person ikke har opdaget det endnu.
for jeg får email fra samme falske afsender hver dag!!

Mvh