Re: [ITPOLITIK] Virus - og ikke et ord om kildekode til DOS.

On Tue, 26 Aug 2003, Andreas Bach Aaen wrote:

> bliver afvist. Det er denial of service. Temmelig irriterende.
>
> Hvordan finder man lettest den rigtige afsender?

Afsenderen af den mail du får, og som jeg også får i store bunker,
kommer fra en mail-server-administrator der har sat sin mail-server op
til at sende tilbage til den afsender der står. HAN er synderen, for
han sender mails tilbage til den forkerte.

Læs også:
Virusangreb udløser syndflod af autosvar
http://www.ing.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20030821/IT/108220043/-1/news1

/hans
It might be more interesting to look for stolen Linux code
in Unixware (SCO)		-- Christoph Hellwig