Re: [ITPOLITIK] "SSLUG, KLOD and DKUGG"

Carsten Svaneborg <sslug@sslug> writes:

> Tja. Når SSLUG er første underskriver ser jeg ikke
> noget fordækt i at forvente lidt mere promovering.

Er der nogen der har lavet en pæn HTML-udgave og sendt til WWW-admin?
Den kan passende ligge ved siden af referencestrukturhøringssvaret som
blev lagt under /artikler

Er der nogen der har skrevet til www-admin og bedt om at sætte den
under nyheder på forsiden?

--
 Peter Makholm     |               Vi smider blade allesammen - hele tiden
 sslug@sslug |                      som et konstant spirende efterår