Udlån af min videobåndoptager

Hej

Som i kan se på Reuters/Yahoo under "TiVo Wins Nod for Users to Share Digital Shows"
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&cid=581&e=2&u=/nm/20040804/tc_nm/media_tivo_fcc_dc
er der kommet en overraskende beslutning fra FCC

Hvad gælder der egentlig af regler herhjemme ?

a) Må jeg låne min videoptager ud til min nabo ?
b) Må jeg låne min videoptager ud til min nabo, hvis den bliver stående
   i mit hjem ?
c) Må jeg optage TV på min videooptager og afspille det igen.
d) Må jeg afspille det optagede, hvis jeg har besøg af min nabo.
e) Må jeg lade min videooptagelse blive siddende i min videooptager
   når jeg låner min videooptager ud til min nabo ?
e) Må jeg lade min videooptagelse blive siddende i min videooptager
   når jeg låner min videooptager ud til min nabo selv om min
   videooptager bliver stående i mit hjem ?
f) Må min nabo se mine videooptagelser med min lånte videooptager ?

Hvor får man svar på sådan noget ?

--
| Se TV over Internettet -- http://www.streamtv.dk/?p=test |