Software freedom day

Hej jeg er ny på listen og som linux-bruger. Men vi er nogle stykker som tænker på at deltage i den globale Software Freedom Day (softwarefreedomday.org) på et eller andet nivaue.
Sætte et bord op et sted og dele softwarefreedompakkerne ud.

Hvis andre fra SSLUG har lyst til at deltage så skriv til mig på sslug@sslug

Pelle Dragsted

Undgå pop-ups med MSN Toolbar -  http://toolbar.msn.dk/ hent den gratis!