Re: [ITPOLITIK] Software freedom day

Kim Pedersen wrote:
Hej Pelle,

On Fri, 2004-08-06 at 13:05, pelle Dragsted wrote:

Hej jeg er ny p listen og som linux-bruger. Men vi er nogle stykker som tnker p at deltage i den globale Software Freedom Day (softwarefreedomday.org) p et eller andet nivaue.
Stte et bord op et sted og dele softwarefreedompakkerne ud.

Hvis andre fra SSLUG har lyst til at deltage s skriv til mig p sslug@sslug

Pelle Dragsted

Jeg synes at det er en rigtig god ide, og et godt initiativ.

Lad os her på listen høre hvad du har i tankerne.

Jeg kan til orientering meddele at vi i samarbejde med DKUUG og BSD-Dk prøvet at få stablet noget på benene. Der skal afholdes et møde asap så vi lige kan få kastet nogle rammer på bordet.

Jeg håber ikke dette ødelægger jeres andres lyst til at være med - beklager den sene udmelding men projektet har været lettere ferieramt.

Med venlig hilsen
Gitte Wange