Re: [ITPOLITIK] FFII Urgent Call

donald_j_axel wrote:

Nu fandt jeg siden og rettede (især det sidste) og previewede, men
da jeg ville gemme fik jeg en anden tekst smækket i hovedet med
besked om atter at foretage mine rettelser. Sådan arbejder jeg
ikke. Heldigvis vil Mozilla gerne gå tilbage og vise den rude
(textarea) med tidligere indhold, så det har jeg kopieret over i
en fil, som jeg sender her.

Mange tak for det. Den er nu online:

http://swpat.ffii.org/xatra/cons0406/index.da.html

Det var nog jag som hade editorvinduet obent for lange. Unskuld. Jag er lidt langsam. Hvis det stadig er fejl (det kan vare mit) klik på "addenda", gør en notering på wikin og send mig et mail.

//Erik