Re: [ITPOLITIK] Richard Stallman om swpat i Ogg Theora-format

Ole Tange wrote:
JÆSSS! Nu kan jeg ride 2 kæphæste: Både softwarepatenter og åbne
standarder. Jeg har endnu ikke hentet dem, men jeg kan ikke forstille mig,
at RMS siger noget nyt (hvis man ellers har fået hans swpat-fordrag inden
for de sidste 24 mdr). Christian og Marco er jeg lidt mere spændt på.

Christian har skrivit en lille rejsehistorie her:

http://www.gnuheter.com/article.php?sid=3295

Her er en del samlet om turnéen:

http://kwiki.ffii.org/?RmsBalt0407En

//Erik