Dansk MS-fakta om Linux

Hej

Google smed denne her i hovedet på mig, da jeg søgte efter
en user space driver til en anden sammenhæng.

	Windows eller Linux?
	Få overblik over andres erfaring og
	Total Cost of Ownership
	microsoft.com/danmark/msdk/fakta
	http://www.microsoft.com/danmark/msdk/fakta/default.asp

De udenlandske rapporter er selvsagt gammelkendt fordrej...
jeg mener alternativ fortolkning, men er den ikke ny i dansk
sammenhæng, eller er jeg bare ikke så fokuseret på
den slags ?

--PMM

--
| Se TV over Internettet -- http://www.streamtv.dk/?p=test |