Re: [ITPOLITIK] Forgent igen igen...

Friday den 13. August 2004 14:10 skrev Kenneth Jakobsen noget der
mindede om:

http://www.forbes.com/technology/feeds/general/2004/08/09/generalcoxnews_2004_08_09_eng-coxnews_eng-coxnews_153900_8881123135943098400.html

> Nu satser forgent vist for alvor på, at opkræve beskyttelsespenge for
> deres påståede jpg patent.
> Sony og Adobe har måtte indgå forlig indtil videre.

s/måttet/valgt at/

Det er et valg de har foretaget, jeg er ikke sikker på at de ville have
tabt i en evt. retssag, men de har helt sikkert vurderet at det var
nemmere bare at betale.

> Altid noget vi fik PNG indført den gang.... :o/

Ja, meget.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://streaming.linuxforum.dk - se det før din nabo.