Re: [ITPOLITIK] RE: Software freedom day

----- Original Message -----
From: "Kim Pedersen" <sslug@sslug>
Date: Thu, 19 Aug 2004 14:54:44 +0200 (CEST)
To: sslug@sslug
Subject: Re: [ITPOLITIK] RE: Software freedom day

> Hej,

> Jeg har lavet et udkast af oversættelsen. Jeg vil meget gerne hvis i vil
> give kommentarer og ellers rette på den. Det er gjort så hurtig så mulig
> så der er en chance for at i kan bruge den til noget fornuftigt.
>
> Jeg har derfor lagt den på min wiki:
>
> http://wiki.freeconsult.net/wakka.php?wakka=FreeSoftwareDaybooklet
>
> Jeg har også en html version, men jeg synes det sprogmæssige skal være på
> plads først, før formattering finder sted.
>

> Med Venlig Hilsen
>
> // Kim Pedersen
>   -- Freedom Matters!

Rigtig godt at FLOSS-brochuren er oversat, men den er måske lidt for lang til at lægge i selve CD-pakkerne der skal uddeles. Der er lavet en lille 4-sider booklet specielt til dagen som kan hentes her www.softwarefreedomday.org/materials - jeg er ved at oversætte og tilpasse den.  Det ville være en god idé at skrive et link til FLOSS-brochuren ind i den mindre booklet. Vi kunne også lægge html-en ind på de live-CD´er og Open CD´er som skal uddeles.

Hilsen

Pelle Dragsted