Re: [ITPOLITIK] RE: Software freedom day

Hej,

> Rigtig godt at FLOSS-brochuren er oversat, men den er måske lidt for lang
> til at lægge i selve CD-pakkerne der skal uddeles. Der er lavet en lille
> 4-sider booklet specielt til dagen som kan hentes her
> www.softwarefreedomday.org/materials - jeg er ved at oversætte og tilpasse
> den.  Det ville være en god idé at skrive et link til FLOSS-brochuren ind
> i den mindre booklet. Vi kunne også lægge html-en ind på de live-CD´er og
> Open CD´er som skal uddeles.

Er helt enig. Jeg synes ikke selv at det er noget som man vil læse det
hele igennem med mindre man allerede har fået en appetit for emnet, et
behov som en mindre brochure kunne dække. Jeg vil dog meget gerne at der
er nogen der retter mine "sprogfejl" hvis den linkes til, og der skal også
laves en "rigtig" html version og smides op et mere officielt sted (synes
jeg).

Med Venlig Hilsen

// Kim Pedersen
  -- Freedom Matters!