Re: [ITPOLITIK] Ministersvar ang. streaming-problematik

Niels Elgaard Larsen <sslug@sslug> writes:

> Jeg er ikke jurist. Men spørgsmålet er om der er indgået en aftale.
> Det tvivler jeg på.

Tilsyneladende accepterer man en licens bare ved at bruge programmet.
Jeg spurgte om noget tilsvarende i dk.videnskab.jura, her er svaret:

  <http://groups.google.com/groups?selm=C960341.99Aug31203738%40beta.ebar.dtu.dk>

Det virker bestemt ikke rimeligt at man kan være bundet af en aftale
man ikke kender, men "rimeligt" har intet med jura at gøre.