Re: [ITPOLITIK] Offentlig støtte til Microsoft monopolet

Kim Pedersen <sslug@sslug> writes:

> Nej, alle har ret til at være lykkelige, bare det ikke går ud over andre
> (hvilket _jeg_ mener DRM gør).

Det er jeg så helt uforstående over for. Jeg kan ikke se at *jeg*
mister noget ved at min nabo har lettere adgang til Kim Larsens
samlede værker end jeg har.

(Ud over hvis han spiller så højt at jeg også skal høre på det)

Men egentligt er den ikke længere end at spørgsmål for og imod DRM
(som ide) ligger uden for hvad SSLUG bør lobbye om. Spørgsmålet er så
om vi kan være enige om noget om 'monopolet MS-DRM'?

--
 Peter Makholm     |       Why does the entertainment industry wants us to
 sslug@sslug |     believe that a society based on full surveillance