Re: [ITPOLITIK] Offentlig støtte til Microsoft monopolet

Kim Pedersen <sslug@sslug> writes:

> Musikselskaberne (ikke at forveksle dette med kunstnerne) bliver
> lykkelige ved brug af DRM. Jeg bliver derimod ulykkelig da jeg ikke kan
> bruge mit digitale musik som jeg ønsker (fx. brænd maks. 7 gange
> (ITMS)).

Life sucks.

Jeg mener man skal skelne mellem hvad der skader dig og hvad der bare
er en mangel i dit liv. Helt svarende til at det ikke skader mig at
min chef tjener mere end mig alene fordi han er på management-
karrieresporet.

--
 Peter Makholm     |              I have no caps-lock but I must scream...
 sslug@sslug |                                               -- Greg