Re: [ITPOLITIK] Offentlig støtte til Microsoftmonopolet

On Fri, 2004-08-27 at 14:39, Peter Makholm wrote:
> Life sucks.
Ikke specielt, kun DRM :)

> Jeg mener man skal skelne mellem hvad der skader dig og hvad der bare
> er en mangel i dit liv. Helt svarende til at det ikke skader mig at
> min chef tjener mere end mig alene fordi han er på management-
> karrieresporet.

Vi har i høj grad forskellige meninger om hvad der kan accepteres.

Vi bør nok oprette en speciel tråd omkring DRM (igen), hvis vi ikke skal
komme alt for off-topic.

Med Venlig Hilsen

// Kim Pedersen
  -- Freedom Matters!