Re: [Medlemmer] Kulturministeriet om ophavsret

On Sun, 29 Aug 2004, Ole Tange wrote:

> værk, der er en offentlig myndighed værdig. Til gengæld ville jeg ikke
> have været overrasket, hvis pjecen var kommet fra rettighedslobbyen selv.

FWIW: Fuldkommen enig. BM er vist 100% i lommen på nogen meget bestemte
grupper. Eller også er han bare dum.

Mads

Being comfortable with your beliefs is like being comfortable with
syphilis. Belief is a sort of disease that comes from the ego's need to
protect itself from reality.
                                       - /. comment on 2002.05.01