Re: [ITPOLITIK] Danske Spil negligerer brugere af Firefox

lør, 18 04 2009 kl. 23:44 +0200, skrev Steen Jensen:
> openSUSE 11.1, Firefox 3.08 og FlashPlugin 10.0.22.87

Har lige prøvet igen, og
> Jeg har lige testet igen, og det lykkedes mig at med besvær at få logget
> på min konto. Ikke på normal vis fra forsiden men ved at vælge at
> spille.
Virker fint fra forsiden her.

> Og det lykkedes mig også at få spillet en lyn-Onsdagslotto (der
> er ingen forskel teknisk på de to slags lotto), men når jeg eksempelvis
> bad om at se aktive spil, kom der intet frem.
Her kommer jeg til en tabel, hvor der står at jeg ikke har nogle aktive
spil.

> Der er heller ikke et sted, hvor jeg kan logge af.
Der er da stadig den normale log af fætter oppe i hjørnet, hvor ens
brugernavn og beløb på kontoen står?

> I Windows XP 64 bit, Firefox 3.08 32 bit , virker flash simpelthen ikke.
Det kan jeg ikke lige teste.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]