Re: [ITPOLITIK] Danske Spil negligerer brugere af Firefox

lør, 18 04 2009 kl. 18:41 +0200, skrev Steen Jensen:
> Det betyder, at man ikke kan spille Lotto med brug af Firefox (heller
> ikke på Windows), men man er nødt til at bruge MSIE. Det drejer sig helt
> konkret om, at der skal bruges den nyeste version af Adobe Flash, og den
>   kan Danske Spil så ikke få til at virke i Firefox. Det er nu omkring
> tre uger siden, de lavede deres opdatering, og der er stadig ikke kommet
> en løsning.
Hvad er det der ikke virker?

Sidder med Ubuntu 8.10, Firefox 3.0.8 og "flashplugin-nonfree
10.0.22.87". Det ser ud til at virke fint, jeg kan i hvert fald vælge
numre osv. Det er godt nok under Onsdags lotto, da det er for sent at
spille almindelig lotto for idag.

/Christoffer

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]