Re: [ITPOLITIK] Danske Spil negligerer brugere af Firefox

Christoffer Kjølbæk skrev:
lør, 18 04 2009 kl. 18:41 +0200, skrev Steen Jensen:
Det betyder, at man ikke kan spille Lotto med brug af Firefox (heller ikke på Windows), men man er nødt til at bruge MSIE. Det drejer sig helt konkret om, at der skal bruges den nyeste version af Adobe Flash, og den kan Danske Spil så ikke få til at virke i Firefox. Det er nu omkring tre uger siden, de lavede deres opdatering, og der er stadig ikke kommet en løsning.
Hvad er det der ikke virker?

Sidder med Ubuntu 8.10, Firefox 3.0.8 og "flashplugin-nonfree
10.0.22.87". Det ser ud til at virke fint, jeg kan i hvert fald vælge
numre osv. Det er godt nok under Onsdags lotto, da det er for sent at
spille almindelig lotto for idag.

/Christoffer

sslug-itpolitik er, som SSLUGs �vrige emaillister, et frit debatforum hvor hvert enkelt medlem er ansvarlig for sine egne indl�g. Indl�g #20749

openSUSE 11.1, Firefox 3.08 og FlashPlugin 10.0.22.87

Jeg har lige testet igen, og det lykkedes mig at med besvær at få logget på min konto. Ikke på normal vis fra forsiden men ved at vælge at spille. Og det lykkedes mig også at få spillet en lyn-Onsdagslotto (der er ingen forskel teknisk på de to slags lotto), men når jeg eksempelvis bad om at se aktive spil, kom der intet frem. Der er heller ikke et sted, hvor jeg kan logge af.

I Windows XP 64 bit, Firefox 3.08 32 bit , virker flash simpelthen ikke. Der kommer simpelthen intet frem ved valg af Lotto andet end opfordring til at installere den nyeste flash, der er installeret. Danske Spil har erkendt, at der er nogle problemer undtagen med MSIE

--
Med venlig hilsen
Steen Jensen

INTET er umuligt for den, der ikke selv skal gøre det!

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]