Re: [LOCALE] forslag til spørgsmål om open source

Keld:

> Har vi nogen gode spørgsmål at stille til folketingets
> behandling af SFs forslag?

Hmmm???

Såvidt jeg har forstået det vil de hælde penge efter "Open
Source"-miljøet. Jeg er ikke sikker på at det er en god idé,
så jeg vil gerne have det forklaret nærmere. (Grundlæggende
har jeg ikke noget imod at staten fortsætter med at købe
programmel som hidtil - til trods for visse fadæser - jeg
finder det blot _meget_vigtigt_ at staten sikrer sig adgang
til kildeteksten, og _fordelagtigt_, hvis staten også sikrer
borgerne adgang til samme)

> Eller er det ikke noget at behandle her, da der er for mange der
> lytter med?  ....

Vi kan helt klart godt behandle det her. Det behøver jo ikke
være nogen hemlighed (i det mindste ikke særlig længe).

God fornøjelse,

Jacob
--
"There are only two types of data: