Re: [WWW_ADMIN] Redhat 6.2 indeholder ikke dansk-installation ;..( (fwd)

On Mon, Apr 03, 2000 at 05:03:42AM +0200, sslug@sslug wrote:

> Hvis I har prøvet at installere redhat 6.2 har I nok lagt mærke til at
> den mærkværdigvis ikke understøtter dansk i installationen. Dette er
> især til ærgelse for os som har brugt lang tid på at oversætte den.
>
> En løsning på dette kunne vaere:
>
> o At tage fat i RedHat-gutterne, som må have lavet en fejl.
>
> o At lave en dansk RedHat-distribution. Eksempelvis en Red Hat Linux 6.2 -
>   SSLUG edition, eller noget lignende.
>
> Da redhat 6.2 er ude, hjaelper det nok ikke meget at tage fat i dem. I al
> fald ikke for redhat 6.2 distributionen. Vi kan ikke regne med at de laver
> [...]

Det lyder ikke særligt godt!

Jeg vil gerne hjælpe. Dvs jeg har i lang tid talt med mig selv og
andre om at lave en hurtig distribution selv af diverse CDrommer.
RH6.2 er absolut en kandidat her.

Hvis nogen kan tage en brændt cdrom med 6.2 med til mig,
til på onsdag til hjemmesaftedansk-mødet, vil jeg gerne gå
videre derfra.

Keld