Re: [LOCALE] Re: [WWW_ADMIN] Redhat 6.2 indeholder ikke dansk-installation;..( (fwd)

On Sun, 2 Apr 2000, Keld Jørn Simonsen wrote:

> [...]

Er det kun undervejs i installationen, at den er gal ?
Jeg mener de har vel husket at sætte LANG og LC_ALL til da_DK (og ikke
da_DA som Mandrake 6.1 kom til ).

Mvh
 /\ ,_  _|,_ _  _  _,  |¨) _  _ |_   Marius Simonsensvej 7, 2.tv
/¨¨\| )(_|| (-'.-|`-,  |¨).-|(_ | )  8200 Aarhus N,      Denmark
Don´t fear the penguins.         abach stofanet.dk / aba tbit.dk