Re: [LOCALE] Re: [WWW_ADMIN] Redhat 6.2 indeholder ikke dansk-installation;..(

Keld Jørn Simonsen wrote:

> distribution

> Jeg mener at vi skal gøre begge dele:
>
> 1. informere redhat at der er lavet en fejl.
>
> 2. se om vi ikke kan lave vores egen rettede redhat.
> For denne ene gangs skyld.
> Vi har gjort det før, med redhat 5.0 og 5.1 SVJH.
>
> Keld

Er det ikke nok at informere Redhat?, der er jo andre muligheder,
Mandrake 7.0

har dansk understøttelse og MandrakeSoft "glemmer" ikke at understøtte
andre
sprog i hver 2. version.
Jeg laver gerne kopier!!!

Men hvis der er nogen der retter i 6.2 skal jeg gerne ligge server plads
til.

Hvis vi skulle lave en dansk version af en distribution burde det nok
være
Corel Linux eller
E-Smith da der ikke er andre distributioner der ligner dem.

Troels