Re: [LOCALE] Re: [WWW_ADMIN] Redhat 6.2 indeholder ikke dansk-installation;..(

> Er det ikke nok at informere Redhat?, der er jo andre muligheder,
> Mandrake 7.0

Det handler ikke om at lave en speciel dansk distribution. Det handler
om en enkelt gang at lave en ny iso af redhat 6.2 som indeholder et
par rettelser i anaconda-rpm'en, så at installationsprogrammet er dansk.

Andet handler det ikke om

> Men hvis der er nogen der retter i 6.2 skal jeg gerne ligge server plads
> til.
Tak

> Hvis vi skulle lave en dansk version af en distribution burde det nok
> være Corel Linux eller E-Smith da der ikke er andre distributioner der
> ligner dem.

Personlig bryder jeg mig ikke om corel linux, og kender ikke til E-smith.

Skal jeg lave en specifik dansk distribution, bliver det en gnome-baseret
distribution,....men det er slet ikke hvad vi her taler om.

Kenneth