Re: Redhat 6.2 indeholder ikke dansk-installation ;..(

Keld:

Ja.

Er der nogen der ved hvor hurtigt de vil kunne hitte ud af
at rette den fejl?

Hvad med at informere nogle Linux-venlige computerblade om
det - og levere dem de tekster Red Hat har udeladt i den
officielle udgave.

Det hjælper jo lidt, men hvad med de æsker der bliver langet
over disken i butikkerne?

Enig!

> Jeg mener at vi skal gøre begge dele:
>
> 1. informere redhat at der er lavet en fejl.

s/en fejl/en brøler af dimensioner/

... men ja.

> 2. se om vi ikke kan lave vores egen rettede redhat.
> For denne ene gangs skyld.

Det bliver ikke sidste gang en Linux-distributør laver en
fejl af denne type.

> Vi har gjort det før, med redhat 5.0 og 5.1 SVJH.

Hvis Kristian har ret i at Red Hat er rimeligt hurtige til
at opdatere deres netdistribution, så er der ingen grund til
at vi går ind og retter den samme fejl.

Det er noget andet at lægge "Friheden til at vælge" med på
en skive. Det er ikke noget vi kan få Red Hat til at gøre.

Til gengæld skal vi gøre hvad vi kan for at sikre at der
bliver let adgang til skiver med den rettede udgave, f.eks.
ved at lokke et blad til at lægge den med.

God fornøjelse,

Jacob
--
"Any, sufficiently complicated, experiment is indistinguishable from magic."