Re: [LOCALE] Re: Redhat 6.2 indeholder ikke dansk-installation ;..(

> Ja.
Så meld jer på den utrolig lavtrafisk sslug@sslug og
sig jeres mening der

> Er der nogen der ved hvor hurtigt de vil kunne hitte ud af
> at rette den fejl?
Filerne sskal selvfølgelig inkluderes i anaconda.rpm og så
skal da aktiveres (hvordan det gøres ved jeg ikke)

> Hvad med at informere nogle Linux-venlige computerblade om
> det - og levere dem de tekster Red Hat har udeladt i den
> officielle udgave.
Problemet er at det er installationsprogrammet det er galt
med!

> Det hjælper jo lidt, men hvad med de æsker der bliver langet
> over disken i butikkerne?
Nej, men det er det bedste vi kan gøre

> Enig!
Fint, jo flere der skriver til dem, jo bedre!

> Til gengæld skal vi gøre hvad vi kan for at sikre at der
> bliver let adgang til skiver med den rettede udgave, f.eks.
> ved at lokke et blad til at lægge den med.

Hvis der kommer en rettet en, skal vi informere de danske blade
om det,ja

Kenneth