Re: [LOCALE] nogen der arbejder på Mandrake oversættelse??

Ja, én der hedder Troels arbejder på det, og jeg har også rettet noget
til. Vi er bl.a. igang med at oversætte Netscape...dog er ingen at os
særlig aktive i øjeblikket, pga. andet arbejdspres. Når vi har fået
færdigoversat Netscape, skal Troels og jeg se om vi kan få koordineret
noget mere, så vi kan få nogle gode Mandrake-oversættelser ;-)

I øjeblikket tror jeg kun at det er Troels der aktivt arbejder på
Mandrake, og så lidt mig. JEg regner dog med at arbejde mere.

Oversættelseslisten viser kun selve Mandrake-mandrake specifikke
oversættelser, såsom installationsprogram, små værktøjer, xmms, osv, og
viser ikke hvor godt KDE og Gnome er oversat, men det går også bedre
og bedre med dem ;-)

Mvh, Kenneth