Re: [LOCALE] nogen der arbejder på Mandrake oversættelse??

sslug@sslug skriver:

> Ja, én der hedder Troels arbejder på det, og jeg har også rettet noget
> til. Vi er bl.a. igang med at oversætte Netscape...dog er ingen at os
> særlig aktive i øjeblikket, pga. andet arbejdspres. Når vi har fået
> færdigoversat Netscape, skal Troels og jeg se om vi kan få koordineret
> noget mere, så vi kan få nogle gode Mandrake-oversættelser ;-)
>
> I øjeblikket tror jeg kun at det er Troels der aktivt arbejder på
> Mandrake, og så lidt mig. JEg regner dog med at arbejde mere.
>
> Oversættelseslisten viser kun selve Mandrake-mandrake specifikke
> [...]

Det lyder jo rigtigt godt, og med den nye CVS server som SSLUG for
håbenligt får sat op, så bliver det noget lettere at overskue hvad der
er oversat og hvad der ikke er!!
Er der egenligt en liste over hvad der er oversat og hvad der ikke er???
jeg kan huske at vi talte om 80-90% af gnome der var oversat for omkring
et år tilbage, så det må da kun være nye ting i har at oversætte i  den
- eller hvad??
jeg kan også huske at ret mange andre programmer var oversat (Xchat,
Lynx,  samt div. standard programmer som ls, cd, mv etc...)
Gik de alle tabt dengang vores sidste CVS server gik ned??? eller nåede
Birger at redde det meste?? Det ville i hvert fald være synd hvis alt
det arbejde var blvet spildt!

--
-
 MVH