Re: [LOCALE] nogen der arbejder på Mandrake oversættelse??

Ja, vi har jo allerede en prøve-cvs. Dog har kun meget få adgang til den,
da den kræver ssh-adgang til www.sslug.dk. Men når det hele kommer op og
køre med skript og det hele, så den automatisk henter de seneste
pot-filer, fletter dem sammen med de oversatte, generere statuslister,
ja, så bliver det jo fedt.

> Det lyder jo rigtigt godt, og med den nye CVS server som SSLUG for
> håbenligt får sat op, så bliver det noget lettere at overskue hvad der
> er oversat og hvad der ikke er!!
Jeg har rimelig godt styr på det.

> Er der egenligt en liste over hvad der er oversat og hvad der ikke er???
> jeg kan huske at vi talte om 80-90% af gnome der var oversat for omkring
> et år tilbage, så det må da kun være nye ting i har at oversætte i  den
> - eller hvad??
Programmerne fra sidste år er ændret så meget, at havde vi ikke oversat
noget, ville statussen være nede på 10-15 %, men pga. kontinuert arbejde,
er vi i dag på 75% (med de nye ting jeg har puttet i cvs, nok nærmere
82%) og dette er selvom at der lige i dag, er blevet tilføjet et stor del
nye programmer til listen, såsom evolution, dr-genius, bonobo,
gnome-pilot, gnome-vfs, m.m

> jeg kan også huske at ret mange andre programmer var oversat (Xchat,
> Lynx,  samt div. standard programmer som ls, cd, mv etc...)
Xchat er en del af gnome-projektet, og ang. lynx ved jeg ikke. Nej den
er ikke oversat (kiggede lige i cvs'et) de er en del af
Gnu-oversættelserne, som jeg skal til at have styr på

> Gik de alle tabt dengang vores sidste CVS server gik ned??? eller nåede
> Birger at redde det meste?? Det ville i hvert fald være synd hvis alt
> det arbejde var blvet spildt!

Jeg ved ikke hvor meget der var, eller hvor bevænt det vil være i dag, men
også Gnu-oversættelserne er under god udvikling. Det er ikke længe siden
jeg virkelig lagde et stykke arbejde i dem.

Kenneth