Re: [LOCALE] Mutt + entropy

On Wed, Apr 05, 2000 at 22:54:18 +0200, Jörgen Tegnér wrote:
> Hej,
>
> i version 1.1.11 av mutt kom några nya texter
> att översätta. Gjorde ett försök och fick ihop
> nedanstående.
> Vad tycks, är de vettiga?

Dine oversættelser er nok lettere at forstå for teknisk ukyndige
personer end mere præcise oversættelser.

Jeg har foreslået nogle mere tekniske og mere fantasiløse
oversættelser til Morten Bo Johansen (den danske Mutt-oversætter)
som herunder:

> #: imap/imap_ssl.c:85
> msgid "Filling entropy pool"
> msgstr "Fyller på i slumptalsreserven"
+msgstr "Fylder entropipuljen"

> #: imap/imap_ssl.c:117
> msgid "Failed to find enough entropy on your system"
> msgstr "Kunde inte hitta tillräckligt bra slumptal"
+msgstr "Kunne ikke finde nok entropi på dit system"

> #: imap/imap_ssl.c:124
> msgid "SSL disabled due the lack of entropy"
> msgstr "SSL avstängd på grund av brist på bra slumptal"
+msgstr "SSL sat ud af funktion pga. mangel på entropi"

--
Byrial