Re: [LOCALE] nogen der arbejder på Mandrake oversættelse??

En ons 05 apr 2000 01:48:59 skrev Kim Schulz:

> jeg kan også huske at ret mange andre programmer var oversat (Xchat,
> Lynx,  samt div. standard programmer som ls, cd, mv etc...)
> Gik de alle tabt dengang vores sidste CVS server gik ned??? eller nåede
> Birger at redde det meste?? Det ville i hvert fald være synd hvis alt
> det arbejde var blvet spildt!

Alle Gnome-programmer blev ialfald reddet. Jeg kan sende dig min lokale kopi,
men den er ret forældet. Der er noget Suse ting, der vist aldrig blev brugt,
men hvormeget der blev oversat kan jeg ikke huske.

--
Med venlig hilsen/Best regards/Amicalement
Birger Langkjer