Re: [LOCALE] nogen der arbejder på Mandrake oversættelse??

Birger Langkjer skriver:

> Alle Gnome-programmer blev ialfald reddet. Jeg kan sende dig min lokale kopi,
> men den er ret forældet. Der er noget Suse ting, der vist aldrig blev brugt,
> men hvormeget der blev oversat kan jeg ikke huske.

Jeg har ikke nogen brug for det gamle vi oversatte!! hovedsagen er at
det der blev lavet (og som ikke er forældet) blev smidt ud i de rette
distributioner.
Jeg håber på at få mere tid til oversættelsesarbejdet igen i løbet af
foråret, så til den tid vil jeg da i hvert fald have en update på hvad
der mangler at blive oversat osv.!

--
-
 MVH