Re: [LOCALE] caldera og corel oversættelser?

Jacob skriver et brev til corel. Det står også i referatet som blev sendt
til denne liste i går tror jeg nok. Caldera har jeg ingen idé om, men det
vigtigste for gode cldera og corel oversættelser er gode KDE
oversættelser. Så det er her som der skal sættes ind!

> Er det i hænderne på caldera og corel at hyre nogle
> oversættere, eller er der et samarbejde med dem?

Kenneth