Re: [LOCALE] pospell - stavekontrol af po-filer

Byrial Jensen <sslug@sslug> skrev:

> Derfor har jeg netop lavet programmet pospell som kan isolere de
> oversatte tekster fra en .po-fil og aflevere dem til ispell eller
> andre programmer, og bagefter kopiere de rettede tekster tilbage i
> den originale .po-fil.

Sjovt nok havde jeg tænkt mig at spørge, om der ikke var en,
der gad lave et sådant program ;-)

> Programmet er under GPL og kan hentes på adressen

Måske skal vi allesammen gøre det til en vane at teste vores
URL'er...du mener vist:

http://www.image.dk/~byrial/pospell/pospell-0.1.tar.gz

Jeg fandt lige et par stavefejl i Mutt-oversættelsen, og
programmet ser pr. førstehåndsindtryk ud til at fungere fint.

vh.

Morten