Re: [LOCALE] pospell - stavekontrol af po-filer

Keld Jørn Simonsen skriver:

> Lige et par kommentarer:
>
> Du kunne måske give et eksempel på hvordan det bruges sammen med
> ispell i en national version.
>
> Der er ikke noget der hedder ANSI C, det hedder ISO C om noget.

Hvornår er ANSI C blevet fjernet fra jordens overflade??? har du nogle
kilder til hvor jeg kan læse mere om det???
Der bliver Stadig undervist ud fra ANSI C standarden på DTU, så jeg vil
da lige informere dem hvis det pludselig er forsvundet!
--
-
 MVH