Re: [LOCALE] pospell - stavekontrol af po-filer

On Sun, Apr 09, 2000 at 08:56:44PM +0200, Kim Schulz wrote:

> Keld Jørn Simonsen skriver:

> Hvornår er ANSI C blevet fjernet fra jordens overflade??? har du nogle
> kilder til hvor jeg kan læse mere om det???
> Der bliver Stadig undervist ud fra ANSI C standarden på DTU, så jeg vil
> da lige informere dem hvis det pludselig er forsvundet!

Den blev fjernet i 1990, og erstattet af ISO C (ISO/IEC 9899:1990).
De er identiske teknisk. ISO C er også dansk satandard.
Det er utroligt at man på danske universiteter underviser
i amerikanske standarder, som endog er trukket tilbage.

Der er lige kommet en ny ISO C standard, der ophæver 1990 standarden.

reference www.dkuug.dk/jtc1/sc22/wg14

Hilsen
Keld