Re: [LOCALE] pospell - stavekontrol af po-filer

On Sun, Apr 09, 2000 at 20:51:55 +0200, Keld Jørn Simonsen wrote:
> Lige et par kommentarer:
>
> Du kunne måske give et eksempel på hvordan det bruges sammen med
> ispell i en national version.
>
> Der er ikke noget der hedder ANSI C, det hedder ISO C om noget.

Version 0.2 er nu på
 - ANSI C er rettet til ISO C i Readme-filen.
 - Der er et eksempel på brug sammen med ispell i Readme-filen.
 - Manualsiden er udvidet lidt.

> Måske kunne du integere det med et oversættelseprogram,
> eller det er det måske allerede? I så fald kunne du også
> nævne det som eksempel og måske give et eksempel på dette også.

Jeg ved ikke hvordan det skulle gøres. Hvilken slags
oversættelsesprogram tænker du på?

Hvis der er nogen som har forstand på emacs (det har jeg ikke),
modtager jeg gerne et eksempel på hvordan det kan kaldes fra
emacs' po-mode.

--
Byrial