Re: [LOCALE] caldera og corel oversættelser?

Erik Wahlen <sslug@sslug> writes:

> Corel är ju baserat på Debian så det vore nog inte så svårt att använda
> Debian översättningarna. Jag vet inte om Deb finns på Dansk men på svensk
> har ju Kalle och Göran översatt delar (iaf förr).

Hvad præcist mener du med om Deb findes på dansk?

Jeg havde lidt planlagt at begynde at oversætte dpkg (dselect, apt) på
et tidspunkt, men sa begyndte jeg at oversette manualsider og så fik
jeg travlt med studierne.

Hvis der lige er nogen der keder sig en times tid, sa har jeg en
.po-fil på 4185 linier, der skal oversættes.

Derudover skal/kan der vist laves noget selvstændigt oversettelse af
bootdiskettterne, men det vil jeg ikke engang begynde at prøve på at
nå til potato, sa det vil jeg vente med til der engang bliver begyndt
at arbejdes på woodys bootdisketter.

--
They say the shopkeepers are insured by Croesus himself!