Re: [LOCALE] referat af HSDG møde 2

Fint referat.

>  oversættelsesprogram
>  - translan - ergane portet til linux
>
> ergane: sune har prøvet det, syntes det var noget rudimentært.
> Byrial er vist meget interesseret i esperanto.
> Sune sender kildetekst for ergane til keld og op til ftp.

Jeg har lagt en tgz fil med kildetekst+ordbøger i (den fylder 4 Mb) på

http://www.fysik.dtu.dk/~bahn/Locale/Ergane.tar.gz

med venlig hilsen
Sune

PS:
tilføjelse til referat: Sune gav pizza (hvis der er nogen der finder det
betænkeligt at modtage gaver ved frivilligt arbejde må de meget gerne
betale for dem ved næste møde :-)