Re: [LOCALE] referat af HSDG møde 2

> Det er et problem med ordlisten. Der er stadig en del
> egennavne der (også) står med lille forbogstav i ordlisten.

har du prøvet at gå listen igennem og skrive alle ord der både forekommer
med store og små ud? det skulle vel kunne ryde ud i mange af disse.

> Det er lidt af et "hack", men det er desværre nok nødvendigt
> med den nuværende udgave af ispell.

Ja, vi må sørge for at pspell eller hvad det nu ender giver bedre
muligheder for internationalisering.

> Der skal lige rettes lidt i "dansk.aff" og så skal jeg sætte
> et par kald til sed ind i det program der genererer den
> daglige distribution.
>
> Hvem har lyst til at rette i affixfilen?

Jeg kunne godt tænke mig at kigge nærmere på affixfilen men jeg har nok
ikke tid før i påsken.

Sune