Re: [ITPOLITIK] Svar fra Dansk Sprognævn

> Der kommer et skriftligt svar på vores brev en af de
> kommende dage. Han beklagede at det har taget så lang tid
> for dem at svare.
>
> Svaret bliver desværre et nej, da Retskrivningsordbogen er
> Dansk Sprognævns væsentligste indtægtskilde.

Jeg vil gerne se hele svaret, specielt angående adgangen til deres
orddatabase (den store med 260.000 ord, ikke den "minimale"
retskrivningsordbog). Før dette er det svært at vurdere hvad vores næste
træk bliver.

Sune.

PS: Hvad vil de egentlig gøre når deres væsentligeste indtægt grundlag
forsvinder efter en GPL ordbog baseret på sslugs liste udkommer?