Re: [ITPOLITIK] Svar fra Dansk Sprognævn

Hej Svend,

det lyder rigtig godt. Jeg synes du skulle tilmelde dig locale listen med
det samme og deltage i den livlige diskussion der. Den er praktisk teknisk
i modsætning til den mere overordnede diskussion på itpolitik. Så kan du
også få en ide om hvor arbejdet med ordlisten er lige nu. Endelig kan du
blive tilknyttet  HSD-gruppen (starte en århus afdeling?) som koordinerer
hele arbejdet med at integrere dansk i Linux.

Det er altid glædeligt at se ny arbejdskræft melde sig :-)

Sune