Re: kde oversættelser

Jeg snakkede med ham fornylig, han er matematikprofessor i USA, New york
vistnok. Jeg fandt hans hjemmeside ved at søge på navnet. Jeg har nogle gange
hjulpet ham, men KDE-oversættelsen er rimelig opdateret for tiden. Han var på
rejse dengang KDE 1.1.2 kom ud, så det er derfor den ikke er så godt oversat.
F.eks. er CorelLinux's KDE meget mangelfuld. KDE 2.0 skulle være ok.

--
Med venlig hilsen/Best regards/Amicalement
Birger Langkjer